Сьогоднi 17.05.24
AFR.COM.UAАГЕНТСТВО ФОНДОВОГО РИНКУ
 
ЕмітентиРеєстраториТорговцiЗберігачi Iнвестиційні фонди

Вiдкрите акцiонерне товариство "Манькiвське автотранспортне пiдприємство 17146"

Опис бізнесу (текстова частина)
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку
Вiдкрите акцiонерне товариство "Манькiвське АТП-17146" створене в результатi перетворення державного автотранспортного пiдприємства 17146 в акцiонерне товариство за рiшенням Фонду Державного Майна України по Черкаськiй областi. Мiсцезнаходження товариства: Черкаська обл. смт Манькiвка, вул. Ленiна, 167. 
Інформація про організаційну структуру емітента
Пiдприємство має адмiнбудинок, гаражi, ремонтну майстерню, котельню. 
Опис обраної облікової політики
Форма ведення бухгалтерського облiку- журнально-ордерна. Бухгалтерський облiк вiдповiдає вимогам Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" № 996-- XIY вiд 16. 07. 1999 року затвердженим стандартам та iншим нормативним документам з питань органiзацiї бухгалтерського облiку. Фiнансова звiтнiсть складена своєчасно. Основнi засоби на пiдприємствi власнi. Синтетичний i аналiтичний облiк ведеться у вiдповiдностi з чинним законодавством. Рух ОЗ (надходження, вибуття) проведенi на законних пiдставах. Нарахування зносу (амартизацiї) по основних засобах у вiдповiдностi з законом України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05.1997р. №283 97-ВР ст. 8та П(С)БО №7 "Основнi засоби". Метод нарахування зносу (амортизацiї) на протязi року не змiнювався. Сума амортизацiї вiдображена у податковому облiку правильно. Облiк запасiв на пiдприємствi ведеться вiдповiдно П(С)БО №9 "Запаси" та iнших нормативних документiв. Аналiтичний облiк вiдповiдає даним синтетичного облiку. Облiк надходження виробничих запасiв ведеться за методом первiсної оцiнки придбання. Вибуття виробничих запасiв проводиться за методом середньозваженої. Послуги на пiдприємствi облiковуються i списуються по фактичнiй собiвартостi. Облiк витрат на виробництвi ведеться у вiдповiдностi з П(С)БО № 16 "Витрати". Загальновиробничi витрати розподiляються на виробництво у вiдповiдностi з нормативними вимогами. Дебiторська заборгованiсть на пiдриємствi реальна i вiдповiдає вимогам П(С)БО № 10 "Дебiторська заборгованiсть". Метод визначення сумнiвних боргiв прийнятий наказом по пiдприємству у вiдповiдностi з П(С)БО № 10. Облiк зобов'язань на пiдприємствi ведеться у вiдповiдностi з П(С)БО №11 "Зобов'язання". Валовий доход вiд реалiзацiї продукцiї (робiт, послуг) вiдображений у вiдповiдностi з П(С)БО № 15 "Доходи" правильно. У податковому облiку валовi доходи визначенi у вiдповiдностi з Законом України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05. 1997р. № 28397-- ВР (зi змiнами та доповненнями). Балансовий i оподатковуваний збиток визначено правильно, згiдно з чинним законодавством. 
Витяг з аудиторського висновку
Фiнансовiй стан пiдприємства щодо його лiквiдностi та платоспроможностi незадовiльний, що не дає змогу вчасно виконувати зобов'язання перед бюджетом, постачальниками, своїми працiвниками, розширювати виробництво. Наслiдки проведеної аудиторської перевiрки свiдчать, що узагальнюючi показники рiчної звiтностi про фiнансовi результати i їх використання та баланс ВАТ "Манькiвське АТП-17146" не суперечать первинним документам та аналiтичному облiку, на пiдставi чого можна зробити висновок про їх достовiрнiсть, повноту, вiдповiднiсть чинному законодавству та iснуючим нормативним документам. 
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг
Пiдприємство займається перевезенням пасажирiв та вантажiв. Перевезення пасажирiв здiйснюється по примiських та мiжмiських маршрутах. Послуги по вантажних перевезеннях пiдприємство надає як юридичним, так i фiзичним особам. Пiдприємство надає послуги по перевезенню вантажiв вантажними автомобiлями фiзичним та юридичним особам на територiї Манькiвського району. Також пiдприємство здiйснює примiськi перевезення пасажирiв автобусами на територiї Жашкiвського та Уманського районiв. В зв'язку з устарiлою та зношеною автотехнiкою пiдприємство змушене надавати свої послуги тiльки на територiї свого району. Пiдприємство не має можливостi оновити свiй парк, щоб вийти на мiжрегiональнi ринки автоперевезень. Вiдповiдно до Постанови № 379 державнi адмiнiстрацiї повиннi створювати необхiднi умови для забезпечення рентабельностi пiдприємств, у тому числi шляхом покриття збиткiв вiд перевезення пасажирiв у зв'язку iз регулюванням тарифiв i збиткiв вiд перевезень пiльгових категорiй пасажирiв. Основний тягар по вiдшкодуванню витрат автотранспортних пiдприємств покладено на мiсцевi бюджети, з яких у кращому випадку автопiдприємство отримує 10--20 % необхiдної суми. Тобто майже всi витрати на пiльговикiв лягають на автотранспортнi пiдприємства. Однак деякi зрушення в цьому питаннi є. Згiдно Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 р " значно скорочено перелiк пiльгових категорiй пасажирiв. Конкурентами являються типовi пiдприємства областi та фiзичнi особи, якi займаються перевезенням пасажирiв та вантажiв. 
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента
З ряду об'єктивних та суб'єктивних причин парк автотранспортних пiдприємств занепадає. Оновлення рухомого складу припинено з 1992 р. знос основних засобiв становить 60--70 %. Практично забезпечуючи права на пiльги громадян, якi користуються транспортом, i не отримуючи з бюджету вiдшкодування фiзичних витрат, пов'язаних з наданням таких пiльг та регулюванням тарифiв, автотранспортнi пiдприємства стають заложниками економiчних проблем держави. У результатi кiлькiсть автотранспортних пiдприємств скорочується з кожним днем. Самотужки пiдприємство не в змозi поповнити рухомий склад, так як вартiсть навiть вiтчизняного автобуса бiля 200 тис грн., а обiгових коштiв на пiдприємствi недостатньо. Кредитна полiтика держави також не сприяє у вирiшеннi цього питання. Можливо б при безпроцентному кредитуваннi автопiдприємств для притбання рухомого складу у бiльшостi пiдприємств полiпшилось становище. 
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства
Пiдприємство чинного законодавства не порушувало. Штрафiв та конпенсацiй за звiтний перiод не сплачувало. 
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента
Пiдприємство знаходиться на самофiнансуваннi. 
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів)
Укладнених але не виконаних договорiв пiдприємство немає. Вiдкрите акцiонерне товариство повнiстю виконує свої забов'язання перед замовниками. 
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента
В подальшому можливе покращення ситуацiї завдяки iнвестицiям в автомобiльне господарство. 
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента
Пiдприємство сподiвається на покращення полiтичного та фiнансового становища в Українi, що дасть можливiсть надавати автопослуги не тiльки в своєму районi, а й вийти на мiжрегiональний, мiжрайонний рiвень. 
Ознака рейтингового агентства.
 
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата визначення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту.
 
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту