Опис бізнесу (текстова частина) |
---|
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку |
Пiдприємство засноване 1 липня 1963 року на базi 61 автомобiля марки ЗIЛ-164, ЗIЛ-585, ГАЗ-51 на територiї 2,95 га.
У вереснi мiсяцi вiдразу ж почали перше будiвництво ремонтних майстерень. Цього жроку, в груднi, на цiй територiї було створене змiшанеавтопiдприємство на базi вантажних i пасажирських автомобiлiв. В 1973 роцi була видiлена земельна дiлянка в розмiрi 0,96 га i почалося будiвництвоавтобусного парку. Автобуси були переданi до Уманської автоколони №3. I лише наказом Мiнiстерства автомобiльного транспорту №153 вiд 3 липня 1986 року на базi Христинiвського АТП - 23660 та Уманської автоколони №3 був утворений змiшаний парк. Згiдно наказу Фонду Державного майна по Черкаськiй областi №757-АТвiд 8 вересня 1997 року було перетворено Христинiвське автотранспортне пiдприємство 17148 у вiiдкрите акцiонерне товариство "Христинiвське АТП - 17148" зi статутним фондом 259800 грн. |
Інформація про організаційну структуру емітента |
Вiiдкрите акцiонерне товариство "Христинiвське АТП - 17148" засноване вiдповiдно рiшення регiонального вiддiлення Фонду Державного майна по Черкаськiй областi вiд 8 вересня 1997 року №757-АТшляхом перетворення державного пiдприємстваХристинiвське АТП-17148 у вiiдкрите акцiонерне товариство "Христинiвське АТП - 17148" вiдповiдно до Закону України "Про приватизацiю майна державних пiдприємств". |
Опис обраної облікової політики |
На 31 грудня 2006 року по пiдприємству спискова кiлькiсть автомобiлiв складає: вантажних - 10 одиниць, вантажопiдємнiсть 52,8 тонн. У 2006 роцi пiдприємство вело бух. облiк по журнально-ордернiй формi,згiдно з вимогами "Положення про органiзацiю бухгалтерського облiку i звiтностi в Українi", затвердженого Постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 03. 04. 1993 року "250, нормативних актiв Мiнiстерства фiнансiв, щодо органiзацiї бух. облiку в Українi та iнших нормативних документiв з питань органiзацiї бух. облiку.
Згiдно з законом України вiд 16. 07. 99 р. №996-ХIХ " Про бухгалтерський облiк i фiнансову звiтнiсть в Українi"i вiдповiдно до Положень (стандартiв) бух. облiку з метою забезпечення єдиних принципiв, методiв i процедур. що використовуються пiдприємством для складання i подання фiнансової звiтностi забезпечити незмiннiсть правил, якими слiд керуватись при вимiрюваннi, оцiнцi i реєстрацiї господарських операцiй.
Активи i зобов"язання вiдображаються в балансi тiльки тодi, коли вони вiдповiдають таким критерiям:
- iснує ймовiрнiсть надходження або вибуття майбутнiх економiчних вигiд;
- їх оцiнка може бути достовiрно визначена.
При зарахуваннi на баланс нематерiальний актив оцiнювати за собiвартiстю вiдповiдно до П(С)БО за кожним. |
|
Витяг з аудиторського висновку |
Пiдтверджуємо, що фiнансова звiтнiсть справедливо i достовiрно у всiх аспектах вiдповiдно до визначеної концептуальної основи та загальноприйнятими бухгалтерськими принципами дає уявлення про фiнансовий стан ВАТ "Христинiвське АТП 17148", а також про результати дiяльностi, власний капiтал та рух грошових коштiв цього пiдприємства за рiк, що закiнчився 31 грудня 2006 року.
Перевiркою даних синтетичного i аналiтичного облiку фiнансово-господарської дiяльностi за 2006 рiк пiдтверджується валюта балансу, звiтнiсть складена вiдповiдно до встановлених вимог чинного законодавства України та прийнятою облiковою полiтикою, реально i достовiрно вiдображає у всiх суттєвих аспектах фiнансовий стан ВАТ "Христинiвське АТП 17148" станом на 31 грудня 2006 року. |
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг | Основним видом дiяльностi пiдприємства є перевезення пасажирiв.
Основним ринком збуту є населення, а також вони є головним клiєнтом у цiй сферi.
На протязi 2006 року пiдприємству не вистачало оборотних коштiв для стабiльної роботи транспорту. Примiськi перевезення пасажирiв є збитковi iповиннi фiнансуватись з районного бюджету. Але через нестачу коштiв у бюджетi примiськi пасажирськi перевезення одержують лише 25-30% коштiв вiд одержаних збиткiв. Через це пiдприємство має борги по платежам до бюджету та Пенсiйного фонду.
Конкурентами пiдриємства є пiдприємства, що займаються перевезенням пасажирiв |
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента |
Економiчна ситуацiя, що склалася в Українi не сприяє розвитку автомобiльного транспорту. З ряду об"єктивних та суб"єктивних причинпарк автопiдприємства як вантажний так i пасажирський занепадає. Оновлення рухомого складу фактично припинено. Так вантажнi автомобiлi не одержуємо з 1992 року, автобуси з квiтня 1993 року. Знос основних засобiв становить 70-80%.
Так забезпечуючи право на пiльги громадян, якi користуються транспортом i неотримуючи з бюджету вiдшкодування фактичних витрат, пов"язаних з наданням таких пiльгта регулюванням тарифiв, автотранспортнi пiдприємства стають заложниками економiчних проблем держави.
У результатi кiлькiсть автопiдприємств скорочується з кожним днем. Самотужки пiдприємство не в силах поповнити рухомий склад, так як вартiсть автомобiля бiля 50 тис. грн., а вiдчизняного автобуса бiля 200 тис. грн., а обiгових грошових коштiв у пiдприємства недостатньо.
Можливо б при безпроцентоному кредитуваннi автопiдприємства для придбання рухомого складу у бiльшостi полiпшилось становище. |
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства |
Пiдприємство не здiйснювало порушень чинного законодавства. |
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента |
Як такої полiти фiнансування пiдприємство не має, але у пошуку iнвестора. |
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) |
Договорiв укладених але ще невиконаних пiдприємство немає |
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента |
Пiдприємство сподiвається на пiдтримку держави та на покращення законодавчої та податкої систем в Українi. Проводить роботу по залученню вiтчизняних та закордонних iнвестицiй в розвиток пiдприємства. |
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента |
Особливої iнформацiї немає |
Ознака рейтингового агентства. |
|
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|
Дата визначення рейтингової оцінки емітента |
|
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту. |
|
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента |
|
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|