Опис бізнесу (текстова частина) |
---|
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку |
Уманське АТП 17155 перетворене у вiдкрите акцiонерне товариство наказом № 756-АТ вiд 08.09.1997 року РФДМУ по Черкаськiй областi.
ВАТ Уманське АТП 17155" розташоване в м. Умань по вул. Енергетичнiй, 11 та займає земельну дiлянку розмером 4,86 га.
Пiдприємство створене з метою транспортного обслуговування органiзацiй та населення. |
Інформація про організаційну структуру емітента |
Пiдприємство має:
- адмiнбудинок;
- котельню;
- гаражi;
- ремонтну майстерню. |
Опис обраної облікової політики |
Форма ведення бухгалтерського облiку - журнально -ордерна .
Бухгалтерський облiк вiдповiдає вимогам Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" №996-ХIV вiд 16.07.1999 року, затвердженим стандартам та iншим нормативним документам з питань органiзацiї бухгалтерського облiку.
Основнi засоби на пiдприємствi власнi. Синтетичний i аналiтичний облiк ведеться у вiдповiдностi з чинним законодавством. Рух основних засобiв (надходження, вибуття) проведено у вiдповiдностi з Законом України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05.1997 р. № 283 97-ВР ст. 8 та П(С)БО 7 "Основнi засоби". Метод нарахування зносу (амортизацiї) на протязi року не змiнювався. Сума амортизацiї вiдображена у податковому облiку правильно. Облiк запасiв на пiдприємствi ведеться у вiдповiдностi П(С)БО 9 "Запаси" та iнших нормативних документiв.
Аналiтичний облiк вiдповiдає даним синтетичного облiку. Облiк надходження виробничих запасiв ведеться за методом первiнної оцiнки прнидбання. Вибуття виробничих запасiв проводиться за методом середньозваженої. Послуги на пiдприємствi облiковуються i списуються по фактичнiй собiвартостi. Облiк
витрат на виробництвi ведеться у вiдповiдностi з П(С)БО 16 "Витрати". Загальновиробничi витрати розподiляються на виробництво у вiдповiдностi з нормативними вимогами. |
|
Витяг з аудиторського висновку |
Аналiз фiнансового стану ВАТ "Уманське АТП-17155" за 2006 рiк та розрахованi показники вказують на те, що дане пiдприємство має достатню вiрогiднiсть безперервного функцiонування, як суб"єкту господарювання.
Враховуючи вищенаведений аналiз фiнансового стану ВАТ "Уманське АТП-17155" можна констатувати, що пiдприємство за даними порiвняльного аналiзу показникiв балансу пiдприємств в порiвняннi з показниками орiєнтовного значення за 2006 рiк щодо лiквiдностi i платоспроможностi задовiльний, високолiквiдний, здатний виконувати зобов"язання перед постачальниками, бюджетом, своїми працiвниками. |
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг | Пiдприємство займається перевезенням вантажiв. Також пiдприємство проводить ремонт автомобiлiв.
Пiдприємство надає послуги по перевезенню вантажiв вантажними автомобiлями фiзичним та юридичним особам на терiторiї Уманського району.
Основним замовником послуг пiдприємства є ВАТ "Уманьхлiб", ЗАТ "Бiлосвiт-Умань" та iншi пiдприємства Уманського району, якi потребують послуги по перевезенню. В зв"язку з устарiлою та зношеною автотехнiкою пiдприємство змушене надавати свої послуги тiльки на терiторiї свого району.
Пiдприємство не має можливостi оновити свiй ринок, щоб вiйти на мiжрегiональнi ринки автоперевезень.
Стан розвитку знаходиться у дуже скрутному становище. Весь автомобiльний парк потребує змiни, авто-
мобiлi, якi використовувались ранiше на даний час не мають попиту. Держава не взмозi надавати дотацiї
пiдприємствам даної галузi в зв"язку з коштiв в бюджетi.
Основною проблемою є пiдвищення цiн на палевно- мастильнi матерiали та високi податки на автотранс-
порт. Це призводить до того, що перевезення вантажiв автотранспортом є збитковим. Вiдсутнiсть коштiв у замовникiв i неможливiсть купувати запчастини до автомобiлiв.
Конкурентами є фiзичнi особи, якi мають власнi вантажнi автомобiлi. Сильним конкурентом в данiй галузi
є ВАТ "Уманська автобаза". |
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента |
Економiчна ситуацiя, що склалася в Українi не сприяє розвитку автомобiльного транспорту. З ряду об"єктивних та суб"єктивних причин парк автопiдприємства занепадає Оновлення рухомого складу фактично припинено. У результатi кiлькiсть автопiдприємств зкорочується з кожним днем. Самотужки пiдприємство не в силах поповнити рухомий склад, так як вартiсть автомобiля бiля 50.000 грн., а облiко-
вих коштiв у пiдприємства не достатньо. Можливо б при безпроцентному кредитуваннi автопiдприємства для придбання рухомого складу у бiльшостi полiпшелося б становище. Великий негативний вплив мають також: високi податки на автотранспорт, високi цiни на паливно-мастильнi матерiали та iн. |
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства |
Чинне законодавство пiдприємство не порушувало, штрафiв та компенсацiй протягом звiтного перiоду не виплачувало. |
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента |
Пiдприємство сподiвається найти iнвестора, який вкладе свої кошти в розвиток нашого пiдприємства, якi будуть використанi на замiну старих автомобiлiв новими та на розвиток пiдприємства в цiлому. |
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) |
Пiдприємство укладених але ще не виконаних договорiв не має. ВАТ "Уманське АТП 17155" повнiстю виконує свої зобов"язання перед замовниками. |
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента |
Пiдприємство сподiвається на зниження податкового тиску зi сторони держави та створення пiльг для пiдприємств даної галузi. Планується розширення сфери послуг, якi надає пiдприємства, але перевезення є одним з головних видiв дiяльностi. |
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента |
Пiдприємство сподiвається на покращення полiтичного та фiнансового становища в державi, пiдвищення благоустрою жителiв нашої країни. Що дасть можливiсть збiльшити виробництво та вийти на новi ринки автоперевезень. |
Ознака рейтингового агентства. |
|
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|
Дата визначення рейтингової оцінки емітента |
|
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту. |
|
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента |
|
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту |
|