Сьогоднi 10.05.24
AFR.COM.UAАГЕНТСТВО ФОНДОВОГО РИНКУ
 
ЕмітентиРеєстраториТорговцiЗберігачi Iнвестиційні фонди

Вiдкрите акцiонерне товариство "Звенигородське автотранспортне пiдприємство-17108"

Опис бізнесу (текстова частина)
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку
Пiдприємство засноване вiдповiдно до рiшення регiонального ФДМУ по Черкаськiй областi згiдно з постановою КМУ вiд 07.12.92р. № 686 "Про затвердження Порядку перетворення в процесi приватизацiї державних пiдприємств у вiдкритi акцiонернi товариства". 
Інформація про організаційну структуру емітента
Дочiрнiх пiдприємств, фiлiй , представництв товариство не має. Пiдприємство складається з автоколони та ремонтної майстернi. Вищим органом управлiння товариства є загальнi збори акцiонерi. Вiдповiдно до Статуту ВАТ "Звенигородське АТП 17108" компетенцiєю загальних зборiв є є обрання спотережної ради товариства, яка представляє iнтерси акцiонерiв в перервах мiж проведеням загальних зборiв акцiонерiв i в межах компетенцiї, визначеної Статутом, контролює i регулює дiяльнiсть правлiння товариства. Виконавчим органом товариства є правлiння у кiлькостi п'яти осiб, що перебувають у трудових вiдносинах з товариством. Правлiння очолює голова, який призначається загальними зборами акцiонерiв товариства. Правлiння здiйснює керiвництво поточною дiяльнiстю товариства. Контроль за фiнансово-господарською дiяльнiстю прравлiння товариства здiйснюється ревiзiйною комiсiсєю, яка також призначається загальними зборами акцiонерiв з числа акцiонерiв товариства.  
Опис обраної облікової політики
Товариство здiйснює оперативний та бухгалтерський облiк результатiв своєї дiяльностi. фiнансово-господарська дiяльнiсть товариства здiйснюється вiдповiдно до планiв затверджених вищим органом товариства. облiкова полiтика передбачає дотримання принципiв послiдовностi, обачностi, повного висвiтлення фiнансових звiтiв, визначення доходiв i витрат за принципами нарахування та вiдповiдностi. Протягом звiтнього року облiкова полiтика не змiнювалася. Методи облiку основних засобiв вiдповiдають обранiй пiдприємством облiковiй полiтицi i протягом звiтнього перiоду не змiнювалися. На дату балансу залишки запасiв оцiненi згiдно прийнятої на пiдприємствi облiкової полiтики та матерiалiв iнвентарiзацiїї залишкiв товарно-матерiальних цiнностей на протязi звiтнього року не мiнялась. 
Витяг з аудиторського висновку
Пiд час аудиту фiнансової звiтностi ВАТ "Звенигородське АТП 17108" встановлено окремi невiдповiдностi та обмеження: не нараховано резерв сумнiвних боргiв, iснувала неможливiсть участi аудитора в iнвентаризацiї активiв. Вище вказанi невiдповiдностi та обмеження мають несуттєвий вплив на фiнансову звiтнiсть та стан справ у цiлому. В результатi проведеного аудиту пiдтверджуємо, за винятком невiдповiдностей i обмежень, якi зазначенi вище, достовiрнiсть в усiх суттєвих аспектах iнформацiї, яка мiститься у Балансi, Звiтi про фiнансовi результати, Звiтi про рух грошових коштiв, Звiтi про власний капiтал та Примiтках до рiчної фiнансової звiтностi ВАТ "Звенигородське АТП 17108" станом на 31.12.2006р. Фiнансова звiтнiсть пiдготовлена на концептуальнiй основi Положень (Стандартiв) бухгалтерського облiку та вiдповiдає вимогам законодавства i нормативних актiв України. 
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг
Основною дiяльнiстю пiдприємства є обслуговування фiзичних та юридичних осiб областi та надання послуг вантажного та пасажирскього перевезення. Основним регiоном збуту продукцiї є Черкаська область. В галузi району вiдбувається загально-економiчний спад. Необхiдна стабiльнiсть законодавства, оновлення основних фондiв. До основних конкурентiв належать пiдприємства автотранспортної галузi.       Основними замовниками є громадяни та пiдприємства мiста Черкас, навколишнiх районiв та Черкаської областi.   Галузь автотрансопрнтих перевезень в Українi добре розвинена i розповсюджена на всiй її територiї та за її межами. Як давно iснуюча, галузь має високий рiвень забезпеченностi людськими ресурсами, технiкою та обслуговуючими пiдроздiлами. Галузь автотранспортних перевезень пасажирiв потребує великих капiталовкладень не лише на подальший розвиток, а й на пiдтримання основних засобiв у працездатному станi та й з урахуванням високого рiвня вимог до рiвня безпеки та охорони працi. Як така галузь автоперевезень потребує великих вкладень матерiальних та людських ресурсiв, тому собiвартiсть послуг висока у порiвняннi з тими, що надають iншi види наземного та водного транспорту.  Основними конкурентами ВАТ "Звенигородське АТП 17108" є автотранспортнi пiдприємтсва, якi займаються вантажними та пасажирськими перевезеннями, а також приватнi пiдприємства м. Черкас. Особливiстю таких перевезень є висока вартiсть запчастин та великi затрати працi, що вiдбивається на собiвартостi надаваємих послуг.  
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента
Нестабiльнiсть та недосконалiсть законодавства не дозволяє направити кошти на основлення основних засобiв. Iстотнi проблеми, якi впливають на дiяльнiсть пiдприємства: - великий тягар податкiв, великi накладнi витрати; - висока конкуренцiя на ринку автопослуг; - висока собiвартiсть автоперевезеь, що впливає на цiноутворення та конкурентноспроможнiсть; - постiйна пряма залежнiсть вiд стану ринку нафтопродуктiв. 
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства
За 2006 рiк випадкiв штрафiв та виплати компенсацiй не було. Зловмисних дiй та фактiв зловживань на протязi 2006 року у ВАТ "Звенигородське АТП 17108" не було. 
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента
Довгострокових прогнозiв щодо фiнансування дiяльностi не iснує, пiдприємство самостiйно знаходить замовникiв, надходження коштiв залежить вiд обсягу виконаних автопослуг та платоспроможностi клiєнтiв. 
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів)
У звiтньому роцi ВАТ "Звенигородське АТП 17108" укладало угоди та договора з рiзними юридичними та фiзичними особами. Всi договора виконанi своєчасно та в повному обсязi.  
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента
Пiдприємство планує надалi збiльшувати обсяги пасажирських перевезень за рахунок введення в експлуатацiю нових машин; пiдвищення рiвня обслуговування та якостi роботи; ретельного маркетингового аналiзу ринку збуту та укладання довгострокових угод; розширення сфер дiяльностi у вiдповiдностi з Статутутом. 
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента
За 2006 рiк Товариство спрацювало iз збитком в сумi 139,3 тис.грн. За 2005 рiк товариство спрацювало iз збитком. Сертифiкати акцiй та мiжнародний код ЦП закупленi. Сертифiкати акцiй видаються акцiонерам товариства по особистому зверненню. На балансi Товариства власних акцiй не має. Члени правлiння Кiниця В.Л., Ткачук О.В., Iванова О.П. акцiями Товариства не володiють. Торгiвля акцiями емiтента на бiржових та органiзацiйно-оформлених позабiржових ринках ЦП на протязi 2006 року не здiйснювалась. Намiрiв щодо подання заяв на лiстiнг не має. 
Ознака рейтингового агентства.
 
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата визначення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту.
 
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту