Сьогоднi 13.05.24
AFR.COM.UAАГЕНТСТВО ФОНДОВОГО РИНКУ
 
ЕмітентиРеєстраториТорговцiЗберігачi Iнвестиційні фонди

Вiдкрите акцiонерне товариство "Уманське автотранспортне пiдприємство № 17107"

Опис бізнесу (текстова частина)
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку
ВАТ "Уманське АТП 17107" було засноване у 1937 р. на базi кiнних повозок i називалося - гужева транспортна контора. З сiчня 1944 р. була переiменована в Уманську автотранспортну контору Мiнiстерства транспорта УССР. В 1947 р. в автотранспортнiй конторi налiчувалося 21 автомобiлiв, марок ГАЗ, Студобекер, Форд. В 1959 р. контору було переiменовано в автобусно-транспортний парк - АТМП, в якому налiчувалось 30 автобусiв, 16 легкових таксi i 57 грузових автомобiлiв. З квiтня 1966 р. АТМП переiменовано в Уманське автотранспортне пiдприємство - 23012, в якому налiчувалось 103 автобуси, 22 легкових таксi. Iз 01.07.1986 р. АТМП переiменовано в АТП - 17107 i налiчувалось - 175 автобусiв, 30 легкових таксi, 11 грузових автомобiлiв. У 2006 роцi проведено оновлення рухомого складу, придбано 4 автобуси мiжмiського сполучення, 2 автобуси примiського сполучення та списання зношеного транспорту. 
Інформація про організаційну структуру емітента
Пiдприємство має адмiнбудинок, гаражi, котельню, складськi примiщення, ремонтнi майстернi. 
Опис обраної облікової політики
Форма ведення бухгалтерського облiку - журнально-ордерна. Бухгалтерський облiк вiдповiдає вимогам Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" номер 996 - ХIVвiд 16.07.1999 року, затвердженим стандартам та iншим нормативним документам з питань органiзацiї бухгалтерського облiку. Основнi засоби на пiдприємствi власнi i орендованi. Синтитечний i аналiтичний облiк ведуться у вiдповiдностi з чинним законодавством. Рух основних засобiв (надходження, вибуття) вiдображається у вiдповiдностi з Законом України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05.1997 р. номер283 97 - ВР ст. 8 та П(С)БО 7 "Основнi засоби". Метод нарахування зносу (амортизацiї) на протязi року не змiнювався. Сума амортизацiї вiдображена у податковому облiку правильно. Облiк запасiв на пiдприємствi ведеться у вiдповiдностi П(С)БО 9 "Запаси" та iнших нормативних документiв. Аналiтичний облiк вiдповiдає даним синтетичного облiку. Облiк надходження виробничих запасiв ведеться за методом первiсної оцiнки придбання. Вибуття виробничих запасiв проводиться за методом собiвартостi.Послуги на пiдприємствi облiковуються i списуються по фактичнiй собiвартостi. Облiк витрат на виробництвi ведеться у вiдповiдностi з П(С)БО 16 "Витрати". Загально-виробничi витрати розподiляються на виробництво у вiдповiдностi з нормативними вимогами. У декларацiї на прибуток валовi витрати вiдповiдають податковому облiку згiдно Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 25.05.97 номер 283 97 - ВР. 
Витяг з аудиторського висновку
Пiдтверджуємо, що фiнансова звiтнiсть справедливо i достовiрно у всiх суттєвих аспектах вiдповiдно до визначеної концептуальної основи та загальноприйнятими бухгалтерськими принципами дає уявлення про фiнансовий стан ВАТ "Уманське АТП-17107", а також про результати дiяльностi, власний капiтал та рух грошових коштiв цього пiдприємства за рiк, що закiнчився 31 грудня 2006 року. Перевiркою даних синтетичного i аналiтичного облiку фiнансово-господарської дiяльностi за 2006 рiк пiдтверджується валюта балансу, звiтнiсть складена вiдповiдно до встановлених вимог чинного закондавства України та прийнятою облiковою полiтикою, реально i достовiрно вiдображає у всiх суттєвих аспектах фiнансовий стан ВАТ "Уманське АТП-17107! станом на 31 грудня 2006 року. 
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг
Виконання мiських, примiських, внутрiшньообласних перевезень здiйснюються вiдповiдно до договору про виконання перевiзниками замовлень мiсцевих органiв влади. Замовником на виконання мiжобласних i мiжнародних пасажирських перевезень є Мiнтранспорту. Оскiльки ВАТ "Уманське АТП - 17107" не є виробником продукцiї, тому ринкiв збуту не має, але надає послуги населенню м. Умань. Вiдповiдно до Постанови № 379 державнi адмiнiстрацiї повиннi створювати необхiднi умови для забезпечення рентабельностi пiдприємств, у тому числi шляхом компенсацiї витрат i покриття збиткiв вiд перевезення пасажирiв у зв'язку з регулюванням тарифiв i збиткiв вiд перевезень пiльгових категорiй пасажирiв. Основний тягар по вiдшкодуванню втрат автотранспортних пiдприємств покладено на мiсцевi бюджети, з яких автопiдприємство не отримує необхiдної суми. Тобто бiльши частина витрат пiльговикiв лягають на автотранспортнi пiдприємства. Однак деякi зрушення в цьому питаннi є. Згiдно Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рiк" значно скорочено перелiк пiльгових категорiй пасажирiв. Залишено пiльговий проїзд усiма видами пасажирського мiського, примiського та мiжмiського транспорту учасникам бойових дiй, iнвалiдам, пенсiонерам, членам сiмей загиблих, учасникам бойових дiй та учасникам лiквiдацiї наслiдкiв аварiї на ЧАЕС 1 i 2 категорiї. Конкурентами являються приватнi пiджприємцi, якi займаються перевезенням пасажирiв. 
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента
З ряду об'єктивних та суб'єктивних причин парк автотранспортного пiдприємства занепадав. Оновлення рухомого складу було припинено в 1992 роцi. Знос основних засобiв становив 80%. Практично забезпечуючи право на пiльги громадян, якi користуються транспортом, i не отримуючи з бюджету вiдшкодування фактичних витрат, пов'язаних з наданням таких пiльг та регулюванням тарифiв державою, автотранспортнi пiдприємства стають заложниками економiчних проблем держави, так як тарифи на перевезення переглядаються з запiзенням в 2-3 роки, що призводить до недотримання виручки вiд перевезень. I все це вiдбувається в той час, коли зростає вартiсть паливно-мастильних матерiалiв, запчастин. енергоносiїв, виплати пiльгових пенсiй за рахунок пiдприємства, вартiсть лiцензiйних послуг та техоглядiв, вартiсть конкурсiв на перевезення, мiнiмальна зарплата. У результатi кiлькiсть автотранспортних пiдприємств скорочується з кожним днем. Самотужки пiдприємство було не в силах поновити рухомий склад, так як вартiсть навiть вiтчизняного автобуса коштує бiля 250 тис. грн., а обiгових коштiв на пiдприємствi недостатньо. Кредитна полiтика держави також не сприяє у вирiшеннi цього питаннi. Можливо б при безпроцентному кредитуваннi автопiдприємств для придбання рухомого складу у бiльшостi полiпшилось становище. 
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства
Пiдприємство чинне законодавство не порушувало, штрафiв не виплачувало. 
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента
Пiдприємство знаходиться на самофiнансуваннi. 
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів)
Укладених але не виконаних договорiв пiдприємство не має. Пiдприємство повнiстю виконує зобов'язання перед замовниками. 
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента
У зв'язку iз змiною керiвного складу та залученням кредитних та iнвестицiйних коштiв, економiчна ситуацiя на автопiдприємствi значно покращилась. Здiйснено часткове оновлення рухомого складу (придбано 4 автобуси мiжмiського сполучення, 2 примiського), 16 автобусiв переведено на газ, що дало значну економiю витрат на пальне. Значно полiпшилась ремонтна база пiдприємства, вирiшено ряд заходiв для полiпшення умов працi працiвникiв, а саме: прокладено газове опалення всiх примiщень, значна частина примiщень виробничого призначення та побутових примiщень вiдремонтована. Фонд зарабiтної плати за звiтний рiк збiльшився у 2 рази. Завдяки розширенню обсягу маршрутiв зростає дохiд пiдпиємства. В наступному роцi пiдприємство планує працювати над збiльшенням дохiдної частини, подальшим оновленням рухомого складу та розширенням обсягу маршрутiв в межах України. 
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента
ВАТ "Уманське АТП 17107" протягом звiтного року не змiнювало напрямку своєї дiяльностi. Код цiнних паперiв: UA 2301761001. Форма випуску документарна. 
Ознака рейтингового агентства.
 
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата визначення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту.
 
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту