Сьогоднi 11.05.68
AFR.COM.UAАГЕНТСТВО ФОНДОВОГО РИНКУ
 
ЕмітентиРеєстраториТорговцiЗберігачi Iнвестиційні фонди

ВАТ "Таксопарк"

Опис бізнесу (текстова частина)
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку
Виконкомом Черкаської обласної Ради депутатiв трудящих за №207 вiд 04.02.1960 року була створена база проката та службового користування Черкаського облавтотреста, яка була реформована 20.04.1962 року в Черкаський "Таксопарк". Згiдно наказу №61 вiд 14.05.1966 року "Таксопарк" переiменовано в Черкаське автопiдприємство АПТ-23101. В 1986 роцi Мiнiстерство транспорту УРСР переiменувало АТП-23101 на АТП-17101, згiдно наказу №91 вiд 29.04.1986 року. На базi пiдприємства шляхом приватизацiї було створене 13.11.1995 року ВАТ "Таксопарк". 
Інформація про організаційну структуру емітента
В даний час на пiдприємствi є автопарк, який налiчує 5 машин, також є покрасочна камера та вантажнi машини. Основнi засоби пiдприємства на 31.12.2006р. складають 247,8 тис. грн., знос складає 78,3%. Самохiдним машинам та механiзмам понад 10 рокiв. Обладнання фiзично та морально застарiле. Будiвлi та споруди складають 47,2%. Знаходяться в експлуатацiї понад 30 рокiв. 
Опис обраної облікової політики
Метод облiку та оцiнки вартостi запасiв визначається по прибутковим цiнам, кiлькiсть товарних запасiв незначна, фiнансовi iнвестицiї вiдсутнi. Товарнi запаси облiковуються по методу ФIФО. Дебiторська заборгованiсть складає 59,8 по ДТП та орендi, вiдображається по реальнiй вартостi. Товариство використовує в облiку стандарти бухгалтерського облiку, затверджених постановою Кабмiну України вiд 28.10.1998р. №1706 та закону №996 вiд 16.07.1999р. План рахункiв застосовується згiдно наказу Мiнiстерства фiнансiв України №291 вiд 30.09.1999р. Амортизацiя нараховується згiдно ст.8 п.8.6.1. Норми амортизацiї встановлюються у вiдсотках до балансової вартостi кожної з груп основних фондiв на початок звiтного перiоду. Фiнансування активiв здiйснюється за рахунок кредиторської заборгованостi на 5%. Додатковий капiтал використаний на 53,6%. Заборгованостi перед бюджетом та iншими фондами немає. Заробiтна плата видається регулярно, заборгованiсть вiдсутня. Резервування грошових коштiв на оплату вiдпусток не проводиться. Резервний фонд не нараховується. Дохiд на пiдприємствi виникає при наданнi послуг з ремонту автомобiлiв та доставки пасажирiв. Отримано збитки за 2006 рiк в сумi 34,8 тис. грн. в зв'язку з значною зношенiстю основних засобiв. 
Витяг з аудиторського висновку
У аудитора iснує нефундаментальна невпевненiсть, яка пов'язана з наступним. Аудитор не брав участi в проведеннi рiчної iнвентаризацiї. З цiєї причини можливi вiдхилення в показниках фiнансової звiтностi, однак, цi вiдхилення мають незначний вплив на фiнансову звiтнiсть. В зв'язку з тим, що перевiрка мала вибiрковий характер та обмеженiсть в часi, слiд врахувати можливiсть iснування невиявлених розбiжностей, якi не були предметом оцiнки аудитора. Представлена фiнансова звiтнiсть за винятком згаданих обмежень дає дiйсне i повне уявлення про реальний склад активiв i пасивiв пiдприємства, отриманих доходiв i понесених витрат, руху грошових коштiв та обсягу власного капiталу. Ми пiдтверджуємо, що фiнансова звiтнiсть справедливо i достовiрно у всiх суттєвих аспектах вiдповiдно до визначеної концептуальної основи та загальнопринятими бухгалтерськими принципами пiдготовлена на пiдставi дiсних даних бухгалтерського облiку ВАТ "Таксопарк", реально i точно вiдображає його фiнансовий стан на 31 грудня 2006 року. Усi форми рiчної фiнансової звiтностi взаємно пов'язанi i вiдповiдають одна однiй. 
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг
Основними видами послуг є автомобiльнi послуги, покраска та ремонт автомобiлiв, оренда примiщень. Основними клiєнтами є мешканцi мiста Черкаси та областi. Перспектива в нарощуваннi обсягiв послуг вiдсутня, тому що автомобiлi старi i зношенi. ВАТ "Таксопарк" оновлює основнi засоби не в достатнiй кiлькостi. Оновлення йде по покрасцi та ремонту, а автомобiлi пiдлягають списанню. Плата за проведення техогляду, податок на транспортнi засоби, плата за радiочастоти, екологiчний збiр, комунальний податок, плата за земельнi дiлянки, а також iншi збори перевищує дохiд вiд надання послуг таксомоторiв. Як результат - пiдприємство збиткове. Основними конкурентами є приватнi таксомотори, якi в свою чергу не сплачують ряд податкiв, зборiв та платежiв, якi сплачує ВАТ. В той же час, вони вiдбирають значну кiлькiсть клiєнтiв, так як їхати в новiй iномарцi зручнiше, нiж в старому зношеному автомобiлi марки ГАЗ-2410. Конкуренти також не утримують механiкiв на обслуговування машин та медперсонала для перевiрки випуска водiїв на лiнiю. При виїздi на лiнiю таксi не перевiряються автоiнспекцiєю, в результатi чого конкуренцiя проходить в нерiвних умовах iз-за недосконалого законодавства. Мiськвиконком також надає перевагу фiзичним особам, вiддаючи їм ряд маршрутiв, якi забирає у ВАТ "Таксопарк", а податок хоче отримати вiд ВАТ. 
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента
Податковий тиск: 16 видiв податкiв, зборiв та платежiв. Прийняття нових платежiв не залежить вiд приросту валових прибуткiв. Бюрократичний тиск: подання звiтностi в рiзнi iнстанцiї по одним i тим же показникам пiдприємства. Важкий фiнансовий стан мешканцiв мiста: коли немає грошей на хлiб, то в таксi не їздять. Значна зношенiсть основних засобiв, якi потребують капiтального ремонту та замiни. Тендернi перевезення надають новим автобусам, якi ВАТ "Таксопарк" закупити не може. 
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства
В 2006 роцi на ВАТ "Таксопарк" штрафнi санкцiї не накладалися. 
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента
Пiдприємство знаходитсья на самофiнансуваннi . Валюта баланса 524,9 тис. грн. 
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів)
Укладенi договори на здачу в оренду тарнспортних засобiв. Передбачається укладення договорiв з пiдприємствами на автопослуги, ремонт та покраску транспортних засобiв. 
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента
При збереженнi iснуючого податкового тиску та неплатоспроможностi населення очикувати прибутки не можливо. Планується поновлювати автомобiльний парк за рахунок реалiзацiї iнших основних засобiв та перепрофiлювать пiдприємство пiд ремонтну базу. Розширить площi для послуг по ремонту автомобiлiв. Заохочувати до спiвпрацi приватних пiдприємцiв. 
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента
Факсу, E-mail та WWW-адреси не має. Валютного рахунку не має. Послугами зберiгача, депозитарiя, торговця цiнними паперами та iнших юридичних осiб, емiтент не користується. Привiлейованi акцiї та облiгацiї не випускалися. До асоцiацiй, корпорацiй, консорцiумiв, концернiв та iнших об'єднань емiтент не входить. Позаштатних працiвникiв та сумiсникiв не має. Дивiденди не виплачували iз-за вiдсутностi прибутку. Посадова особа Кецмур О. I. акцiями товариства не володiє. 
Ознака рейтингового агентства.
 
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата визначення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту.
 
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту