Сьогоднi 14.05.24
AFR.COM.UAАГЕНТСТВО ФОНДОВОГО РИНКУ
 
ЕмітентиРеєстраториТорговцiЗберігачi Iнвестиційні фонди

Вiдкрите акцiонерне товариство "Черкаський Будинок торгiвлi"

Опис бізнесу (текстова частина)
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку
ВАТ "Черкаський Будинок торгiвлi" став правонаступником державного пiдприємства "Черкаський Будинок торгiвлi" та заснований рiшенням обласного управлiння приватизацiї комунального майна по Черкаськiй областi 28 вересня 1994 року. Тимчасовий статут був зареєстрований у мiськвиконкомi Черкаської мiської ради народних депутатiв 31 жовтня 1994 року з реєстрацiйним номером 01564161. Постiйний Статут був зареєстрований 24 жовтня 1995 року пiд тим же номером. В листопадi 1979 року (перша - Гастроном - в липнi 1979 р) для покупцiв гостинно вiдкрилися дверi найбiльшого в обласному центрi, а також в Черкаськiй областi, торгiвельного центру Черкаський Будинок торгiвлi. Зручне мiсцерозташування торгового пiдприємства зразу ж заволодiло увагою покупцiв. Пiд однiєю покрiвлею було розташовано Гастроном, кафетерiй, об'єкти громадського харчування - ресторан та їдальня на 100 посадкових мiсць, промисловi комплекси на двох поверхах охвачували всi групи товарiв. Крiм того в бувшiй будiвлi центрального унiвермагу (на його основi створювався Будинок торгiвлi) на трьох поверхах був розташований "Дитячий свiт", який розташувався через квартал вiд Будинку торгiвлi" Першi установчi збори вiдбулися 6 вересня 1995 року, де були прийнятi всi Положення для дiяльностi товариства. Було обрано розширене правлiння в кiлькостi 11 осiб , Спостережна рада первоначально не обиралась. В 1997 роцi в структурi акцiонерiв вiдбулися змiни, тому кiлькiсть членiв правлiння була зменшена i було обрано з числа акцiонерiв Спостережну раду.Загальними зборами товариства (протокол № 12 вiд 25.03.2005 р) був прийнятий Статут товариства в новiй редакцiї вiдповiдно до вимог законодавчої бази України. Вiдтепер Спостережна рада перейменована в Наглядову раду, яка налiчує в своєму складi 5 осiб. Звiти про дiяльнiсть товариства до ДКЦПФР подаються щорiчно. 
Інформація про організаційну структуру емітента
ВАТ "Черкаський Будинок торгiвлi" - роздрiбне торгiвельне пiдприємство, яке має в своїй структурi мережу продовольчих магазинiв "Spar", 3 торгiвельнi промисловi комплекси, громадське харчування i фiлiю "Spar" - Україна, що утворено в листопадi 2006 року. Комплекси створенi по напрямках: - Проммаркет - роздрiбна торгiвля посудом, iграшками, канцтоварами, товарами для спорту i вiдпочинку, шкiргалантереєю, парфумами, текстильною галантереєю; - Комфорт - роздрiбна торгiвля меблями, будматерiалами, електропобутовою технiкою; - Spar - роздрiбна торгiвля продовольчими товарами i як супутнi - промисловi товари. Громадське харчування представлене баром в кафе "Домашнiй кухар" та пивним мiстечком. Мережа продовольчих магазинiв пiд торгiвельною маркою "Spar" представлена трьома вiдокремленими магазинами, два з яких вiдкритi в липнi та жовтнi 2005 року тв вiддiлом в головному корпусi за основною адресою. Адреса основного торгiвельного комплексу м. Черкаси, бул. Шевченко, 207. Магазин "Spar-2" знаходиться за адресою : м. Черкаси, вул. Сумгаїтська,24. Магазин "Spar-3" знаходиться за адресою: м. Черкаси, бул. Шевченка,470; Магазин "Spar-4" знаходиться за адресою: м. Черкаси, вул. Iльїна,411. Рiшення про створення "Spar - Україна" - фiлiї ВАТ "Черкаський Будинок торгiвлi" було прийняте на загальних зборах акцiонерiв в листопадi 2006 року (протокол № 14 вiд 17.11.2006 р)  
Опис обраної облікової політики
Здiйснення бухгалтерського облiку проводиться за принципами i методами, передбаченими Нацiональними положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку. Згiдно з вимогами Закону України "Про бухгалтерський облiк i фiнансову звiтнiсть в Українi" на пiдприємствi створено наказ № 170 вiд 29.12.2002 року "Про органiзацiю бухгалтерського облiку i облiкову полiтику". Трансформацiя балансу була зроблена на 01 сiчня 2001 року i починаючи з цього перiоду застосовується Робочий План рахункiв бухгалтерського облiку активiв, капiталу, зобов'язань i господарських операцiй пiдприємств i органiзацiй з урахуванням положень Iнструкцiї щодо застосування Плану рахункiв бухгалтерського облiку активiв, капiталу, зобов'язань i господарських операцiй пiдприємств i органiзацiй, затвердженої наказом Мiнiстерства фiнансiв України вiд 30.11.1999 р. № 291, Протягом звiтного перiоду було забезпечено безперервнiсть вiдораження операцiй операцiй в бухгалтерському облiку, застосовуючи для обробки облiкових даних журнально-ордерну форму облiку по бухгалтерськiй програмi 1С-Бухгалтерiя. Вiдповiдальними за фiнансово-господарську дiяльнiсть пiдприємства в 2006 роцi були: а) з правом першого пiдпису - голова правлiння - директор Животков Л.М. б) з правом другого пiдпису - головний бухгалтер Онищенко Н.Л. Фiнансова звiтнiсть пiдприємства вiдповiдає вимогам Нацiональних Стандартiв. Основнi засоби вiдображенi в звiтностi за фактичною собiвартiстю за вирахуванням накопиченої амортизацiї. Амортизацiя нематерiальних активiв здiйснюється прямолiнiйним методом. Норми амортизацiї примiняються за ставками, передбаченими ст 8,6 Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" у редакцiї вiд 22.05.97р. № 283/97-ВР, зi змiнами i доповненнями, у розрiзi груп, порядок формування яких встановлено ПСБО № 7 "Основнi засоби". Запаси включають всi необхiднi для дiяльностi матерiали та товари в роздрiбнiй торгiвлi. Оцiнка запасiв (матерiали, паливо) при вiдпуску в експлуатацiю iншому вибуттi здiйснюється за методом середньої собiвартостi. Оцiнка запасiв в вiддiлах здiйснюється за первiсною (купiвельною) вартiстю. Грошовi кошти пiдприємства включають суму грошей в центральнiй касi, в касах вiддiлiв, на розрахунковому рахунку та в дорозi - iнкасована торгова виручка. Дебiторська та кредиторська заборгованiсть вiдображається за чмстою вартiстю реалiзацiї. Безнадiйними боргами визнається будь-яка дебiторська заборгованiсть по якiй не iснує вiрогiднiсть щодо повернення. Кредиторська заборгованiсть облiковується за сумою погашення на рахунках класу 6.Доходи i витрати пiдприємтва визнаються iнараховуються згiдно з П(С)БО 15 "Дохiд" i П(С)БО 15 "Дохiд" i П(С)БО 16 "Витрати" з дотриманням принципу вiдповiдностi. Облiк витратздiйснюється з використанням рахункiв класу 9 з урахуванням оцiнки ступеня завершенностi послуг на дату балансу та класифiкуються вiдповiдно перелiку у якому вiдображений конкретний склад постiйних i змiнних витрат. 
Витяг з аудиторського висновку
Аудиторський висновок складений вiдповiдно до вимог Мiжнародних стандартiв, надання впевненостi та етики. зокрема Мiжнародних стандартiв аудиту 700, 701, 720. Пiд час перевiрки перевiрено iнформацiю , що розкривається в фiнансових звiтах щодо активiв, капiталу забов'язань пiдприємства i її вiдповiдальностi до встановлених нормативiв, зокрема нацiональних (положень) стандартiв бухгалтерського облiку та Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi. Для отримання фiнансової iнформацiї були використанi наступнi документи: - Статут та iншi документи, що обумовлюють правовий статус пiдприємства; - Головна та касова книги, оборотно-сальдовi вiдомостi та первинна документацiя за сiчень-грудень 2006 р.; - Регiстри, якi забезпечують ведення податкового облiку, декларацiї та розрахунки; - Фiнансова звiтнiсть, яка пiдготовлена за результатами роботи пiдприємства за 2006 р. у складi: - Балансу на 31 грудня 2006 р.; - Звiтут про фiнансовi результати за 2006 р.; - Звiту про рух грошових коштiв за 2006 р.; - Звiту про власний капiтал за 2006 р.; - Примiток до рiчної звiтностi за 2006 р.; - додатку до примiток до рiчної звiтностi "Iнформацiя за сегментами" за 2006 р. Вiдповiдальнiсть стосовно фiнансової (бухгалтерської) звiтностi та вступне сальдо на 01.01.2007 р. несе керiвництво пiдприємства: - з правом першого пiдпису генеральний директор - Животков Л.М. фiнансовий директор - Полтавець В.О. - з правом другого пдпису головний бухгалтер - Онищенко Н.Л. Проведено тести на наявнiсть помилкових бухгалтерських записiв та нетипових бухгалтерських записiв, тест внутрiшнього контролю електронної обробки iнформацiї. На пiдприємствi забезпечено призначення та порядок ведення бухгалтерського облiку, узагальнення iнформацiї методом подвiйного запису про наявнiсть i рух активiв, капiталу, зобов'язань. Приведеннi бухгалтерського облiку пiдприємство в основному дотримувалось принципiвi методiв, перердбачених Нацiональними положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку i вимог Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi вiд 16.01.1999 № 996-XIY". Облiкова полiтика вiизначена в наказi вiд 04.01.2006 р. № 1 "Про органiзацiю бухгалтерського облiку та облiкову полiтику на пiдприємствi". Робочий план рахункiв бухгалтерського облiку активiв, капiталу, зобов'язань i господарських операцiй пiдприємств i органiзацiй пiдприємством розроблений з урахуванням положень "Iнструкцiї про застосування Плану рахункiв бухгалтерського облiку активiв, капiталу, зобов'язань i господарських операцiй пiдприємств i органiзацiй", затвердженої наказом Мiнiстерства фiнансiв України вiд 30.11.99р. № 291. Бухгалтерська та статистична звiтнiсть складалась своєчасно. На нашу думку, проведена аудиторська перевiрка забезпечує розумну основу для аудиторського висновку. Пiд час аудиту були встановленi окремi невiдповiдностi при вiдображеннi господарських операцiй в бухгалтерському облiку, якi мають обмежений вплив на фiнансову звiтнiсть i не перекручують загальний фiнансовий стан. Також iснувала неможливiсть участi аудиторiв в iнвентаризацiї активiв, не проведена iнвентарiзацiя розрахункiв з дебiторами та кредиторами. Тому ми не можем дати висновок по вказаних моментах, однак цi обмеження мають незначний вплив на фiнансову звiтнiсть та стан справ у цiлому. Ми пiдтверджуємо те, що за винятком невiдповiдностей i обмежень, якi зазначенi вище, фiнансовi звiти в усiх суттєвих аспектахсправедливо i достовiрно вiдображають фiнансовий стан пiдприємства станом на 31 грудня 2006 р., а також результат його дiяльностi та рух грошових коштiв за 12 мiсяцiв 2006 року. Мiжнародними стандартами аудиту та повно дає фiнансову iнформацiю про Пiдприємство станом на 31 грудня 2004 року згiдно з нормативниi вiдповiдають нормативним вимогам щодо бухгалтерського облiку та звiтностi в Українi.  
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг
Основним видом дiяльностi ВАТ "Черкаський Будинок торгiвлi" є роздрiбна торгiвля. На сьогоднi пiдприємство займає серед операторiв мiста лiдируючу позицiю. Правильне рiшення про перепланировку торгового залу з видiленням площi пiд торгiвлю по методу самообслуговування продовольчими та промисловими товарами привело до пiдвищення товарообiгу. Будинок торгiвлi як i ранiше зберiгає сильнi позицiї в мiстi по технологiї i об'ємах продаж по таких напрямках як меблi, парфумерiя, посуд, пласмаса, iграшки, музичнi iнструменти, освiтлювальнi прибори. Вигiдне мiсцевлаштування i полiтика, що проводиться диверсифiкацiя товарних груп, представлених в торговому центрi, роблять пiдприємство сьогоднi лiдером на ринку комплексного обслуговування покупцiв, що реалiзує концепцiю "Купить все, не виходячи з примищення". Дiє на пiдприємствi система дисконтiв та скидок до свят та сезону. Для зацiкавлення постiйних покупцiв створено Клуб покупцiв. Ранiше вибрана цiльова аудиторiя залишається i зараз для нас актуальною, це покупцi вiком 25-40 рокiв з рiвнем доходу - середня i верхня треть мiлд-класу i вище, а також молодь вiком до 25 рокiв. На основi аналiзу даних запланованого маркетингового дослiдження цiльової аудиторiї i ринку необхiдно в подальшому реалiзувати послiдовну стратегiю, яка ефективно, без лишнiх витрат, буде орiєнтована на забезпечення основних потреб цiльової аудиторiї. Необхiдно створити в свiдомостi аудиторiї образ Будинку торгiвлi, як магазину на все життя, що змiнюється разом iз змiною внутрiшньої свiдомостi середньостатистичного споживача. Позицiонуючи Будинок Торгiвлi не просто як торговий центр, де можливо купити все, не виходячи з примiщення, по доступних цiнах, а i де не можна культурно провести процес здiйснення покупки в приємний процес. Загальна тенденцiя бурхливого розвитку ритейла, особливо в продовольчiй сферi, пояснюється встановлюваною економiчною стабiльнiстю в країнi i, як наслiдок, зростом купiвельної спроможностi населення, диктує необхiднiстю розвитку Черкаського Будинку торгiвлi в двох напрямках: 1. Експансiя на ринок продтоварiв, в т.ч. збiльшення частки ринку за рахунок вiдкриття нових об'єктiв, поєднаних брендом Spar. 2. Використання внутрiшнiх резервiв комплексами профгрупи та "Домашнього кухаря" з метою iнтенсифiкацiї операцiйної дiяльностi без збiльшення площ. Розвиток сiтки Spar на близьке майбутнє припускається, переслiдуючи основну цiль: захват та утримання частки ритейлу в продовольчiй сферi. Очiкувана частка ринку - 2007 р. - 14,00%. Реалiзацiя поставлених цiлей повинна здiйнитись за рахунок: - збiльшення торгових площ при вiдкриттi нових магазинiв в нових мiкрорайонах; - реконструкцiї та благоустрою дiйсних торгових площ. Концептуально структура магазинiв розроблена по принципу "Сузiр'я", де обов'язкова наявнiсть "зiрки першого значення" (флагман Євро спар), рiвноцiннi "зiрки другого значення" - 2-5 магазинiв, та завершують магазини "зiрок третьої величини". Ми повиннi стати об'єктом формату "Сусiдський магазин", площею 200-500 кв.м., що працюють по принципу самообслуговування, розмiщенi в районах не контрольованих основними конкурентами. Виходячи з вибраної стратегiї диференцiйованого пiдходу та позицiювання магазинiв, видiленi пiдходи в формуваннi асортименту: "Spar-1" "ЧБТ) - супермаркет № 1 мiста, магазин премiум-класу, дорогий, престижний, але доступний. Товар- максимальна представленiсть нацiональних брендiв, стовiдсотковий обхват товарних категорiй. Конкурентна привiлегiя достигається за рахунок стратегiчно важливих груп свiжостi та реалiзацiї програми товарiв премiум-груп. Периферiйнi об'єкти ("Spar-2,3,4") - затишнi, домашнi, "свої", сусiдськi магазини приємних покупок. Полiтика цiноутворення диктується вибраною стратегiєю диференцiйованого позицiювання. По даних власних маркетингових дослiджень рiвень витрати цiльової аудиторiї "Spar-1" на продукти харчування перевищують рiвень аудиторiї "Spar-2,3,4" приблизно на 30%. В периферiйних магазинах дiє полiтика цiнових вiйн з оточуючими конкурентами за допомогою програми товарiв - магнiтiв. Всi об'єкти мережi знаходяться в мiсцях перетину транспортних потокiв, в районах великої скупченостi населення. Постiйний пошук i реалiзацiя нестандартних маркетингових прийомiв в залежностi вiд застосування стратегiї дозволяє дотримуватись задекларованого принципу : "Черкаський Будинок торгiвлi - лiдер iнновацiй. Завжди на крок попереду конкурентiв." Комфорт. Пiсля реорганiзацiї комплексу в 2004 роцi - вивiд неконкурентної групи побутової технiки - комплекс чiтко позицiйований (бiоформатнiсть -"комфортний iнтер'єр" та "Водний свiт". В 2005 р. за рахунок реконструкцiї торгiвельнi площi збiльшенi до 150 кв.м. Концептуально "Комфортний iнтер'єр" - м'якi, корпуснi, дитячi, офiснi меблi, спальнi, вiтальнi, кухнi. Особливу увагу в майбутньому повиннi придiлити розвитку мерчендайзингу шляхом роздiлення на функцiйнi зони з елементами iнтер'єру. По "Водному свiту" пропонується рiшення для ванної кiмнати: вiд ванни - джакузi до мильницi. Проммаркет. Комплекс розвивається, зберiгаючи в цiлому намiченi темпи росту. Але в'яла динамiка таких груп, як шкiргалантерея, спортивнi та музикальнi товари, а також парфумерiя. Потрiбен ретельний менеджментний асортимент та цiнова полiтика для перших трьох груп, а для елiтної парфумерiї засобом "швидкої допомоги" являється внятне комунiкацiювання цiльової аудиторiї аутентичностi реалiзуємої продукцiї премiум - класу (з допомогою внутрiшнього радiо, оформлення окремих мiсць продажу). Перспективним проектом - пiонером в Черкаському ритейлi в 2005-2006 р. стала служба доставки товарiв додому. Цiллю цього проекту являлось змiцнення позитивного iмiджу пiдприємства, послiдовного руху основного закону маркетингу - задоволення потреб цiльової аудиторiї. Проведена акцiя "Нiч безумних скидок" показала, що вона повинна продовжуватись в майбутньому. Послугами ВАТ "Черкаський Будинок торгiвлi" як торгового центру користуються мешканцi м. Черкаси та гостi мiста. Самою iстотною проблемою, яка впливає не тiльки на дiяльнiсть пiдприємства але i на розвиток галузi взагалi залишається низька купiвельна спроможнiсть населення, хоча в порiвняннi з попереднiми роками вона дещо зросла. Населення часто мало звертає увагу на якiсть товару, що пропонується, а бiльше турбується про цiни, за якi подiбний товар можна придбати.Тому пiдприємство постiйно знаходиться в пошуку покращення роботи та подальшого розвитку.Послiдовно реалiзується ефективна програма "Привiтливий продавець", розвиток крос- мерчендайзинга, розвиток служби доставки, семплiнги товарiв високого цiнового сегменту. "Споживчий кошик" для поспiшаючих покупцiв. По кожнiй з 25 груп товарiв, якi реалiзуються в пiдприємтсвi на ринку м. Черкаси є значна кiлькiсть конкурентiв. Слiд вiдмiтити такi групи товарiв - телерадiотовари, продтовари,канцтовари. Реальну загрозу представляють ТОВ "Фокстрот-Iнвест" та АТБ. Навкруг Будинку торгiвлi вiдкрилась мережа магазинчикiв, якi реалiзують тi ж групи товарiв, що реалiзуються в нашому пiдприємствi. Наявнiсть автостоянкi в маркетах "Гранд" та "Фуршет" вiдволiкло частину наших покупцiв. Найжорсткiша конкуренцiя очiкується на продовольчому ринку, а також "бум" бiзнесу будматерiалiв, рiзкий скачок меблевого бiзнесу. Сьогоднi в мiстi нараховується бiльше 25 меблевих магазинiв рiзних форматiв, в тому числi меблевi оператори на орендованих площах в торгових центрах "Фуршет", "Бiзнес-центр" на вул.Героїв Сталiнграду, будинок побуту "Сумгаїт" та не пiдлягаюча облiку кiлькiсть тимчасових тентових павiльйонiв по 100-130 кв.м на всiх ринках мiста. Вигода лiдерiв заключається в глобальному цивiлiзованому пiдходi, пiдтримуваного серйозними ресурсами, низькою роздрiбною цiною по причинi випадання ланки "дистриб'ютор" з ланцюга "виробник-покупець" та пiдготовленої дистриб'юторами цiлої аудиторiї. Наше пiдприємство якраз же працює з дистриб'юторами, що часто приводить до не конкурентноздатностi цiн. Комплекс "Проммаркет" на сьогодняшнiй день в мiстi єдиний такий магазин. В магазинi унiверсальний асортимент товарiв перiодичного попиту з вiдкритою викладкою, традицiйно являється сильним магнiтом для цiльової аудиторiї. Основнi конкуренти - "Прем'єр", "Шарм", "Анаєль", "Валентина", "Iв-Роше", ТЦ "Фуршет", "Кооператор", "Транзит". Пiсля збiльшення в 2006 роцi торгових площ на 130 кв.м значно розширено асортимент дитячих iграшок, посуди, галантереї, пластмаси. 
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента
ВАТ "Черкаський Будинок торгiвлi" до нинiшнього часу не має спецiалiзованого паркiнгу для автотранспорту. Мiсцева влада не дає згоди на його будiвництво, а самостiйно приспособлена територiя не вмiщує всiх бажаючих покупцiв з транспортом, тому нашi покупцi часто стають покупцями iнших магазинiв. Для зручностi пасажирiв побудований зупиночний комплекс, де надаються додатково послуги громадського харчування, який розпочав функцiювання в 2005 роцi. 
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства
За звiтний рiк проведенi перевiрки, що виявили порушення чинного законодавства: - ДПI у м. Черкаси, акт № 329/23-208/01564161 вiд 28.08.2006 року "Про реультати планової документальної перевiрки дотримання вимог податкового законодавства та валютного законодавства за перiод з 01.07.05 р по 30.06.06 р. - встановлено недоплату на прибуток в сумi 18,9 тис. грн, заниження збору на забруднення навколишнього природного середовища на суму 11 грн 39 коп, порушення Закону "Про застосування реєстраторiв розрахункових операцiй у сферi торгiвлi" i дорахування в сумi 1040 грн 45 коп., та донарахування податку з доходiв фiзичних осiб в сумi 151 грн. 56 коп. - Державна iнспекцiя з контролю за цiнами в Черкаськiй областi (акт № 000491 вiд 20.10.2006 р. "про дотримання вимог розпорядження голови Черкаської обласної державної адмiнiстрацiї - сума нарахованого штрафу за отримання необгрунтованої виручки - 994 грн 24 коп. - ФФС з тимчасової втрати працездатностi (акт № 518 вiд 13.10.2006 не прийнята до зарахування сума 1512 грн (вартiсть санаторно-курортної путiвкi). - Пенсiйний фонд України акт № 355 вiд 07.08.2006 р. порушень не встановлено. 
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента
В зв'язку з проведеними капiтальними ремонтами торгiвельного залу, придбанням магазинiв по вул Шевченка та Iльїна, накопиченi власнi обiговi кошти були витраченi на цi цiлi. Станом на 01.01.2007 р. дефiцит власних обiгових коштiв склав 10470,3 тис. грн. Оборотнi активи за 2006 рiк збiльшено на 8115,7 тис. грн, збiльшено поточнi зобов'язання на 2204,5 тис. грн. Тому фiнансування дiяльностi здiйснюється за рахунок кредитiв банкiв i в подальшому полiтика щодо фiнансування дiяльностi товариства суттєво не змiниться. Пiдприємство направить свої зусилля на погашення заборгованостi перед постачальниками i пiдрядчиками, зменшення кредитного портфелю та нарощення власних обiгових коштiв. 
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів)
Довготермiнових договорiв поточної дiяльностi товариство не укладало, всi договори носять короткотермiновий характер, за винятком договорiв з банками.  
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента
Пiдприємство розробило та затвердило на засiданнi Наглядової ради бiзнес-план на 2007 р, яким взяло на себе пiдвищенi зобов'язання по ряду показникiв, а саме - товарооборот, торгова нацiнка, дохiд вiд основної та iншої дiяльностi, витрати обiгу, балансовий прибуток, рентабельность, чисельнiсть, обiговiсть товарiв. Стратегiчними цiлями компанiї на 2004-2007 р.р. являється: - Забезпечити долю ринку сiтки "Spar" в роздрiбному продовольчому ринку м. Черкаси в 2007 р-30%.; - Збiльшення акцiонерного капiталу; - Забезпечити рiвень рентабельностi продажу по непродовольчiй групi не менше 5% при ростi темпiв продаж не менше 15,6%; - Забезпечити створення виробничих потужностей в продовольчiй групi товарiв пiд власною торгiвельною маркою "Spar" з метою збiльшення рентабельностi продаж вiд 1,5 % до 15% i органiзацiєю власної структури закупок (в тому числi i вирощування) свiжих овочiв для прямих поставок в сiтку "Spar". На фонi загальної тенденцiї до злиття i розвитку всiх рiвнiв заставою iнтенсивного розвитку комплексiв "Комфорт" i "Проммаркет" повинна стати кооперацiя з iншими ритейлорами мiста, областi чи країни. Кооперацiя дає суттєвi знижки у постачальникiв при формуваннi єдиного пакету заявок, що приводить до росту доходiв кожного члена об'єднання. В частини стратегiчного розвитку громадського харчування прийнятий курс на задоволення потреб максимальної аудиторiї.Пропонується створення системи закладiв рiзних форматiв: фаст-фуд "Домашнiй кухар", чешського пивного ресторану, лiтнього павiльону "Карусель", виїздної торгiвлi кондитерськими виробами на базi автотрейлеру пiд брендом "Домашнiй кухар". Головною метою компанiї являється дотримання iмiджу бренду Черкаський Будинок торгiвлi на основi слiдуючих цiнностей: - Комплектнiсть обслуговування; - Зручний; - Доступний; - Стильний; - Цiкавий; - Привiтний.  
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента
ВАТ "Черкаський будинок торгiвлi" отримало код випуску цiнних паперiв та придбало бланкi сертифiкатiв акцiй.Сертифiкати видаються акцiонерам товариства за особистим звертанням. За пiдсумками звiтного року та попереднього року дивiденди не нараховувались та не виплачувались.Прибуток за рiшенням загальних зборiв акцiонерiв направлено на розвиток виробництва. Члени правлiння Животков Л.М., Онищенко Н.Л., Полтавець В.О., Герасько О.I., Кудря В.Г. не є власниками акцiй ВАТ "ЧБТ". 17.11.2006 року вiдбулись позачерговi загальнi збори акцiонерiв з наступним порядком денним: 1.Обрання членiв лiчильної комiсiї, голови та секретаря зборiв та затвердження регламенту зборiв. 2.Прийняття рiшення про створення "Спар Україна" - фiлiї ВАТ "Черкаський Будинок торгiвлi". 3.Затвердження полаження про фiлiю "Спар "Україна" Привiлейованих акцiй та облiгацiй немає. Процентних, дисконтних, цiльових безпроцентних облiгацiй немає.  
Ознака рейтингового агентства.
 
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата визначення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту.
 
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту