Сьогоднi 14.05.24
AFR.COM.UAАГЕНТСТВО ФОНДОВОГО РИНКУ
 
ЕмітентиРеєстраториТорговцiЗберігачi Iнвестиційні фонди

Вiдкрите акцiонерне товариство "Уманська мiжгосподарська пересувна механiзована колона"

Опис бізнесу (текстова частина)
Стисла історія підприємства, важливі події його розвитку
Уманська ПМК-3 створена Мiнiстерством сiльського будiвництва УРСР 21 сiчня 1966 року i входила до тресту "Черкассiльбуд" Головцентрсiльбуду. За спецiальнiстю - це державна загальнобудiвельна органiзацiя, яка займалась будiвництвом об'єктiв для державних сiльськогосподарських пiдприємств в Уманському, Христинiвському, Монастирищанському i жашкiвському районах. З 01.01.72 року в зв'язку з реорганiзацiєю, яка проводилась в будiвництвi ПМК-3 переiменована на ПМК-230 тресту "Черкассiльбуд" Мiнсiльбуду УРСР. В груднi 1997 року створений трест "Уманьсiльбуд". З сiчня 1986 ПМК-230 переiменовано на МПМК-3 тресту "Черкасагробуд" об'днання "Черкасоблагробуд". Згiдно постанови КабМiну України вiд 07.12.92 р. Про затвердження порядку перетворення в процесi приватизацiї державних пiдприємств у вiдкритi акцiонернi товариства та на пiдставi наказу фонду державного майна України по Черкаськiй областi за №290-АТ вiд 26.10.95 р. було перетворено державне пiдприємство Уманська МПМК у вiдкрите акцiонерне товариство "Уманська Мiжгосподарська пересувна механiзована колона". ВАТ "Уманська МПМК" зареєстрована 23.11.95 р., реєстрацiйний № 01352646 в Уманськiй районнiй державнiй адмiнiстрацiї. 
Інформація про організаційну структуру емітента
Пiдприємство має адмiнбудинок, автопарк, гаражi в кiлькостi 5 шт., котельню, столярний цех. 
Опис обраної облікової політики
Трансформацiю облiку на ВАТ "Уманська МПМК" проведено згiдно методики трансформацiї бухгалтерської звiтностi у вiдповiдностi з П(С)БО України. Бухгалтерський облiк на ВАТ "Уманська МПМК" здiйснюється за журнально-ордерною формою облiку. Аналiтичнi данi в облiкових реєстрах погодженi з даними синтетичного облiку на останнє число мiсяця. Господарська дiяльнiсть на ВАТ "Уманська МПМК" Здiйснювалась згiдно Наказу "Про органiзацiю бухгалтерського облiку i облiкову полiтику". На протязi року облiкова полiтика на пiдприємствi не змiнювалась. Основнi засоби облiковувались згiдно П(С)БО № 7 "Основнi засоби". Амортизацiя основних засобiв нараховувалась в бухгалтерському облiку помiсячно за методом зменшення залишку iз встановленням при цьому акмортизацiї за ставками, передбаченими ст. 8.6 Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05.97 р. № 283/97 ВР iз змiнами i доповненнями у розрiзi груп. Порядок визначення та первiсної оцiнки придбання запасiв вiдповiдає П(С)БО №9 "Запаси". Оцiцнка запасiв (Матерiалiв, сировини, палива, комплектуючих виробiв) при вiдпустку в виробництво чи iншому вибуття здiйснювалось за методом середньозваженої собiвартостi. На протязi звiтнього року не вiдбувалося змiн в визначеннi методiв оцiнки вибуття запасiв. Витрати пiдприєжмства визначались i нараховувались згiдно П(С)БО № "Витрати". Загально-виробничi витрати розподiлялись згiдно порядку розподiлу. НА протязi року визнання i оцiнка реальностi дебiторської заборгованостi здiйснювалось вiдповiдно до П(С)БО № "Дебiторська заборгованiсть". Визнання, облiк та оцiнка зобов'язань вiдповiдають П(С)БО № "Зобов'язання". 
Витяг з аудиторського висновку
При перевiрцi аудитори керувалися вимогами Законiв України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть ","Про аудиторську дiяльнiсть", Про внесення змiн до Закону "Про аудиторську дiяльнiсть" Закон України вiд 14.09. 2006 року №140 -V та мiжнародних стандартiв аудиту, "Про цiннi папери i фондову бiржу", "Про господарськi товариства", "Про державне регулювання ринку цiнних паперiв в Українi", рiшення Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку №484 вiд 17.11.2004 року та зареєстрованих в Мiнiстерствi юстицiї України вiд 29.12.2004 року за №1664/10263, рiшення Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку вiд 19 грудня 2006 року № 1528,зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 сiчня 2007 року за № 53/13320. За вимогами цих законодавчих та нормативних документiв була спланована i проведена аудиторська перевiрка з метою отримання достатнього рiвня впевненостi про наявнiсть i одночасно вiдсутнiсть суттєвих не вiдповiдностей мiж даними фiнансової звiтностi товариства i вимогами дiючого законодавства, нормативних актiв по її складанню i розкриттю. Аудиторська фiрма ТОВ " Кооп -Аудит" провела аудиторську перевiрку фiнансових звiтiв: Балансу та Звiту про фiнансовi результати станом на 31.12.2006 року. Згiдно iз Законом України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi". Вiдповiдальнiсть за складення фiнансової звiтностi несе керiвництво Товариства. Аудитор несе вiдповiдальнiсть за висловлення думки щодо цих фiнансових звiтiв на основi аудиторської перевiрки вiдповiдно до Закону України "Про аудиторську дiяльнiсть ",а також МСА 200 "мета та загальнi принципи аудиторської перевiрки фiнансових звiтiв" Аудиторську перевiрку проведено згiдно з Мiжнародними стандартами аудиту, якi зобов'язують аудиторiв планувати й здiйснювати аудит з метою отримання обiрунтованої впевненостi в тому, що фiнансовi звiти не мiстять суттєвих викривлень. Аудит включав перевiрку через тестування доказiв, якi пiдтверджують суми та розкриття iнформацiї у фiнансових звiтах. Аудиторська перевiрка охоплювала оцiнку застосованих принципiв бухгалтерського облiку згiдно МСФЗ i суттєвих попереднiх оцiнок, здiйснених управлiнським персоналом, а також оцiнку загального подання фiнансових звiтiв. Аудитор стверджує, що проведена ним перевiрка є обiрунтованою пiдставою для висловлення думки щодо фiнансових звiтiв. На нашу думку, фiнансовi звiти, пiдготовленi вiдповiдно до концептуальної основи МСБО справедливо та вiдображають достовiрно в усiх суттєвих аспектах iнформацiю та вiдповiдають вимогам законодавства i нормативних актiв України. На пiдставi аналiзу даних, зафiксованих на бухгалтерських рахунках, документiв звiтiв та iнших аудиторських дослiджень встановлена правильнiсть вiдображення результатiв дiяльностi в балансi пiдприємства. Аналiтичний облiк даних на 31.12.2006 року вiдповiдає синтетичному облiку бухгалтерських операцiй. Аудиторська перевiрка пiдтверджує правильнiсть класифiкацiї та оцiнки активiв, реальнiсть розмiру зобов'язань, незмiнної облiкової полiтики та адекватнiсть визначення власного капiталу. На думку аудитора, поданi нижче документи фiнансової звiтностi показують об'єктивно, в усiх суттєвих аспектах , фiнансовий стан Товариства станом на 31 грудня 2006 року, результати його дiяльностi, рух грошових коштiв та змiни у власному капiталi за 2006рiк. В результатi проведеної вибiркової перевiрки, вiдповiдно до Стандартiв аудиту та етики Мiжнародної федерацiї бухгалтерiв в якостi Нацiональних стандартiв аудиту що дiють в Українi, пiдтверджуємо достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься в бухгалтерськiй та фiнансовiй звiтностi за 2006 рiк ВАТ "Уманська МПМК" 
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, надання послуг
Основним видом дiяльностi пiдприємства є капiтальне будiвництво. Також пiдприємство займається поточним i капiтальним ремонтом житлових будинкiв, адмiнiстративних споруд об'єктiв соцiально-культкрної сфери, об'ктiв сiльськогосподарського призначення. Основнi види товарiв, що виробляє пiдприємство: розчин, бетон, фундаментнi блоки, столярнi вироби. Також пiдприємство надає послуги по перевезенню вантажiв автотранспортом i спецтехнiкою. В зв'язку з тим, що основнi засоби пiдприємства мають майже 100% знос, та вiдсутнiстю коштiв на їх оноавлення, пiдприємство не може розширити сферу своїх послуг та конкурувати з пiдприємствами своєї галузi. Основними клiєнтами пiдприємства є юридичнi та фiзичнi особи м. Умань i Уманського району. В галузi будiвництва пiсля тривалого занепаду спостерiгається тенденцiя до росту. Рiст будiвництва пов'язаний iз покращенням фiнансування. Зокрема iноземнi iнвестицiї та фiнансування незавершеного житлового будiвництва. Конкуренцiя в галузi знаходиться на досить високому рiвнi. Значна кiлькiсть невеликих об'єктiв будується господарським способом. Основними конкурентами в данiй галузi є такi пiдприємства: Агрорембуд, Iнжпроект-2, Шанс. 
Інформація щодо істотних проблем, які впливають на діяльність емітента
Однiєю з основних проблем, якi впливають на дiяльнiсть пiдприємства є частi змiни в системi оподаткування; високi податки, знос основних засобiв становить 60-70%. Важливою проблемою є погане фiнансування замовниками виконаних робiт. 
Інформація про факти виплати штрафів і компенсацій за порушення чинного законодавства
За звiтнiй перiод пiдприємство за порушення чинного законодавства штрафiв та компенсацiй не сплачувало. 
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента
На даному етапi пiдприємство на самофiнансуваннi. При наявностi iнвестора пiдприємство розширить своє виробництво. 
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів)
Укладених але невиконаних договорiв не має. Пiдприємство повнiстю виконує свої зобов'язання перед замовниками. 
Прогнози та плани, щонайменше на рік про діяльність емітента
Пiдприємство планує нарощувати випуск рiзних марок бетону i розчину. Працювати в напрямку надання рiзних будiвельних послуг, використовуючи сучаснi будiвуельнi матерiали. 
Інша інформація, що може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента
Пiдприємство сподiвається на покращення полiтичного та фiнансового становища в Українi, що дасть можливiсть збiльшити виробництво та вийти на новi ринки збуту продукцiї. 
Ознака рейтингового агентства.
 
Найменування рейтингового агентства, яке визначило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата визначення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, визначеної протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Ознака рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту.
 
Найменування рейтингового агентства, яке поновило рейтингову оцінку емітента протягом календарного року, що передує поданню звіту
 
Дата поновлення рейтингової оцінки емітента
 
Інформація щодо рейтингової оцінки емітента, поновленої протягом календарного року, що передує поданню звіту