Сьогоднi 18.05.24
AFR.COM.UAАГЕНТСТВО ФОНДОВОГО РИНКУ
 
ЕмітентиРеєстраториТорговцiЗберігачi Iнвестиційні фонди

ВIДКРИТЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЗОЛОТОНIСЬКА ПАРФЮМЕРНО-КОСМЕТИЧНА ФАБРИКА

ОПИС БІЗНЕСУ
Основні фактори, що впливають на діяльність емітента
Група факторівОпис проблемСтупінь впливу на діяльність емітента*Які зміни, що прогнозуються, мають вплинути на підприємство
незначний впливсередній впливзначний вплив
ПолітичніНестабiльнiсть законодавтсва, щодо прийняття ставки акцiзу на спирт: в 2002р. - 1,20грн., в 2003 р. - 2 грн., в 2004 р. - 16 грн., 2005 р. - 17 грн.XПрийняття пiльгової ставки акцiзу
Фінансово-економічніНесвоєчасне вiдшкодування ПДВ пiсля експортно-iмпортних операцiй, як наслiдок - замороження обiгових коштiв. Низьке мито на ввiз парфумерiї з-за кордону. Високе мито на iмпортну сировину та комплектуючi.XПрозора полiтика, щодо вiдшкодування ПДВ.
Виробничо-технологічніЗастарiвше, зношене обладнання, комунiкацiї, котельна на твердому паливi.XПобудова нової котельнi на газовому паливi
СоціальніВiдсутнiсть квалiфiкованих молодих кадрiв по Українi з профiлюючою спецiальнiстю.XСтворення ВУЗу по парфумерно-косметичної промисловостi, виробництво парфумерно-косметичної продукцiї, де будуть готувати технологiв, лаборантiв, економiстiв, менеджерiв для парфумерно-косметичної галузi
Екологічнід/нд/н
* У відповідній графі проставляється помітка "Х".

Інформація про найбільш впливових конкурентів з основної продукції
Найменування продукції (виду продукції)Найменування конкурентаКраїна походження конкурентаСтупінь конкуренції*
незначний впливсередній впливзначний вплив
Одеколон, фл. 444 мг, футлярний, нефутлярнийПКФ "Супермаш"Україна, м. КиївX
Одеколон, фл. 144 мг, футлярний, нефутлярнийПКФ "Россь"Україна, м. ЛьвiвX
Душистi води, фл. 195 мл. Косметичнi вироби: шампунi, лосьйони.ВК ""Ефект"Україна, м. ХаркiвX
* У відповідній графі проставляється помітка "Х".

Інформація про основну продукцію, що виробляє (послуги, що надає) емітент
Найменування продукції (виду продукції)Торгові марки, під якими здійснюється збут продукціїПатентний та інший правовий захист продукції (винаходи та ліцензії, які використовуються в продукції)Код товару (товарної групи) за ТНЗЕДОдиниця виміруОбсяг виробництва в натуральних одиницяхОбсяг виробництва у грошовому виразі (у діючих цінах) (тис.грн.)Чистий дохід (виручка) від реалізації за звітний період (тис.грн.)
Парфуми"Злата"д/нд/нд/н1283703.0001292.8001765.450
Лосьони"Злата", "The spirit of nature"д/нд/нд/н43141.000122.800102.130
_нш_ товари (послуги):д/нд/нд/нд/н0.0000.0000.000
Зубнi елiксири"Злата"д/нд/нд/н60615.000156.10033.110
Ефiрнi маслад/нд/нд/нд/н645748.0002158.2001775.500
Дезодоранти"Solo"д/нд/нд/н2003.00029.70014.750
Шампунi"Solo", "Злата"свiдоцтво на знаук для товарiв i послугд/нд/н40607.00087.10024.150
Інші товари (послуги):41.60010.810
Усього:3888,33725,9

Інформація про сировинну базу та основні характеристики споживачів продукції (послуг) емітента та розподіл споживачів за регіонами України та зовнішніх ринках
Найменування продукції (виду продукції)Сировинна база для виробництва (Україна, країни СНД, зарубіжжя)Доля в загальному обсязі реалізації (регіон реалізації) (%)
Українакраїни СНД та Балтіїкраїни дальнього зарубіжжя
СпиртУкраїна100.0000.0000.000
КомпозицiяФранцiя, Україна, Австрiя96.0000.0004.000
ФлаконУкраїна, Германiя90.0000.00010.000
Усього:95.3000.0004.700